TESY a castigat primul loc la categoria Calitatea produselor la prestigioasele premii anuale Forbes Business Awards, organizate de catre revista cu acelasi nume. Acesta este cel de-al doilea an consecutiv, la care TESY este distinsa cu premiu de la concurs, dupa ce anul trecut compania a fost situata pe pozitia a doua la categoria Dezvoltarea afacerii.
In mod traditional calitatea produselor se afla printre categoriile cele mai contestate ale Forbes Business Awards, an in care TESY a reusit sa invinga concurenta altor zeci de companii mari.
“Factori cheie pentru castigarea atat a acestui premiu concret, cat si a increderii clientilor in totalitate, sunt trei factori care deplaseaza activitatile de afacere TESY inainte. Acestea sunt gandirea orientata catre client, implementarea inovatiilor si transparenta in relatiile noastre cu partenerii si consumatorii” a explicat Seful departamentului de marketing al companiei Galena Simova.
“Principiul de inovare este cardinal implementat in misiunea si obiectivele TESY, care contribuie la formarea avantajelor competitive ale produsului, precum unicitatea acestuia, cresterea calitatii si functionalitatii acestuia si imbunatatirea designului. Produsele cele mai inovatoare de la TESY – ultimele modele aparate de incalzit si boilere electrice pot fi controlate prin Internet, prin cadrul aplicatiei tesyCloud sau prin mytesy.com. Datorita acestora utilizatorii au posibilitatea de a controla dispozitivul sau de oriunde din lume”, au adaugat de la TESY.