Caută
  1. Aparate de Încălzit
    1. Nu pot conecta convectorul

      În cazul în care tot nu reușiți să conectați aparatul, efectuați o "resetare" a convectorului pentru a reveni la setările din fabrică (vă prezentăm o imagine din manualul de utilizare privind modul de resetare).
      Asigurați-vă că rețeaua WI-FI la care doriți să conectați aparatul este disponibilă (verificați dacă rețeaua WI-FI la care doriți să conectați aparatul emite pe 2,4 GHz),și că convectorul dvs. nu este prea departe de router (puteți verifica puterea semnalului și disponibilitatea prin vizualizarea rețelelor disponibile de pe dispozitivul dvs. mobil, stând lângă convector).

    2. Nu mă pot înregistra în MyTesy

      1. Asigurați-vă că urmați toți pașii de înregistrare descriși în instrucțiunile de conectare a aparatului la internet și verificați dacă completați corect toate câmpurile.

      2. Dacă ați creat deja o înregistrare în aplicația TESY CLOUD, nu trebuie să creați una nouă, ci doar să introduceți numele de utilizator și parola pentru a accesa contul dumneavoastră MyTesy.

    3. După notificarea în MyTesy că aparatul este conectat cu succes convectorul nu apare pe tabloul de bord

      Vă rugăm să resetați convectorul pentru a-l readuce la setările din fabrică și încercați să îl reconectați.

      Dacă după reconectare aparatul nu este afișat din nou în aplicație, vă rugăm să ne contactați pentru asistență.

    4. Ce înseamnă mesajul "Connect to device : Tesy CN06AS"?

      Mesajul "Conectare la dispozitivul : Tesy-CN06AS". afișează numele rețelei proprii (locale) a convectorului. Același mesaj apare la conectarea tuturor modelelor cu control prin internet din serie (CN 06, CN 052, CN 051, CN 031).

    5. Unde pot vedea numele aparatului meu?

      Imaginea prezintă locurile posibile în care puteți vedea numele convectorului dvs., care vă va ajuta în procesul de conectare a acestuia la internet.